Derslerimi öğrencilerin kendi ilgi alanlarını temel alarak, ilgilerini çekecek şekilde giriş yapacak şekilde planlarım. derslerim temel olarak 5 bölümden oluşur: Isınma, konuyu sunma, aktivitelerle destekleme, öğrencinin konuyla ilgili soru, poster, cümle,vb. üretmesini sağlama ve konuyu ve derste yapılanları özetleme.
Derslerimi genel olarak yaparak yaşayarak öğrenme ilkesine dayalı olarak işlerim. Derslerim İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin ingilizce ders ve ödevlerine yardımcı olacak etkinliklerden oluşmaktadır. Genel olarak bir dersim konuya giriş yaptıktan sonra çalışma materyalleri eşliğinde konuyu öğretmeye yöneliktir.
Bir dilin ancak maruz kalinarak ogrenildigini tecrube etmis biri olarak, dilbilgisi "ogretmekten" cok ogrencilerimin dilbilgisini "farketmelerini", bunu konusma dinleme ve okuma yoluyla ogrencilerime aktarmayi isterim. Her yas ve yeterlilik seviyesine uygun olarak calismalarimi duzenleyerek dilin 4 becerisine esit olarak odaklanirim.
Grammar ve telaffuzun yanısıra dizilerin, kitapların ve filmlerin de eşliğinde eğlenceli bir şekilde öğreneceğiz İngilizceyi. Okul eğitiminin elbette faydası oldu ama öğrendikçe yanlış metodlarla devam ettiğimizi anladım.
Derslerimde öğrencimin İngilizce konuşma korkusunu yenmek adına rahatlatan aktiviteler yapıyorum. Daha temel seviyelerde ise okullarda ki klişe yabancı dil öğretme metodlarını kullanmıyorum. Yeri geldiğinde eğlenceli yeri geldiğinde ise disiplinli olarak derslere devam ediyorum. Çeşitli oyunlar oynatıyorum.
Kelime ögrenme teknikleri , nasil ders calisilmasi gerektigini ve nasil dilde basarili olunabilecegini ögrencime ögretip sonrasinda konu anlatimi ve soru çözümü yaparak derslerimi anlatiyorum.
Derslerini genelde konu anlatımından sonra konuşma pratiği yaparken o derste öğrendiğimiz kalıpları kullanmaya yönelik işlemeyi tercih ederim. Böylelikle öğrencinin hem konuşması hem de grameri gelişecektir.
Derslerimi amaca yönelik işlerim. Temel eğitim alınacaksa speaking dersleri ile beraber dilbilgisi alt yapısı ile dersleri programlarım. İnteraktif işlemeyi tercih ederim.
Dersler tercihe göre grup ya da bireysel olmakla birlikte, öğrencilerin seviyeleri farketmeksizin, daha çok konuşarak ve pratik yaparak geçecektir. Okulda öğretilen şeklin aksine öğrencileri ingilizce ‘konuşulan’ bir ortamda kendilerini geliştirmesine yardımcı olmayı hedefliyorum.
Dersleri ilk olarak küçük sohbetle başlarım, daha sonra öğrencinin seviyesi, yaşı ve sınıfa göre bir program hazırlayıp, bu programa uyarak devam ederiz.
Bireysel olarak test ve görsel anlatımla ders veriyorum ayrıca speaking için karşılıklı sözel iletişimi de sağlayarak ilerliyorum vocabulary için örnek cümle çalışmaları yaptırıyorum
Öğrencinin eksik olduğu konuyu tespit ederek derse başlarım. Öğrenci ile sağlıklı bir iletişim kurmaya çalışırım. Verimli bir şekilde ders işlenmesi için devamlılık ve disiplin benim icin esastır. Öğrencinin sseviyesine göre konuları ayrıntılı bir şekilde işlerim.
Dersleri seviyenize gore grammer yapıları ve sorularla destekleyerek dinleme anlama okuma ve yazma şeklinde pratiğe dayalı olarak veriyorum.
Derslerimi öğrencinin eğlenerek öğrenme ihtiyacına göre işlemekteyim. Oyunlarla, müziklerle ve görsellerle öğrenciyi sürekli derse adapte tutmaya çalışırım. Derslerim öğrenci odaklıdır.
Önce öğrencinin hangi seviyede olduğu kontrol edilir. Sınıfına göre müfredatta olan konular seçilir. Sınavlarda başarıyı arttırmak ve günlük hayatta kullanabileceği ingilizce ve almanca kelimeler öğretilir. Tekrar yapılır. Ödev verilir.
Bölümde öğrendiğim çesitli yöntemleri kullanıyorum okuma yazma dinleme ve konuşma calışmaları yanı sira dogru gramer öğrenimi ingilizce dil etkinleri materyaller ve çesitli oyunlarla renklendiriyorum
Ezbere dayalı değil de öğrenerek ve anlayarak dili öğretirim.
Öncelikle, öğrenciye dersin amacı ve niçin gerekli olduğu açıklanmalı ki ne yaptığımızı neden yaptığımızı bilsin bir anda kendini anlamsız bir yoğunlukta bulmasın. Eğer grup ise, derse geçerken ısınma çalışması yapmamız yararlı olur. Bireysel olduğunda konular, örnekler üzerinden anlatılır.
Öğrenciyi konuşturma ağırlıklı işlerim. Ilgi çekici materyaller ve görseller kullanirim.
Ilk once ortak bi alanda bulusulup seviye belirlenir. Her iki taraf için de uygun olan saatlerde ders yapılır. (Test sonuçlarına ve hedeflenen seviye icin haftada kac defa yapılacağına karar verilir.) Ayrica ilkokul 1'den 4'e kadar olan öğrencilerle aksam odevlerinde veya ders tekrarlarinda da yardimci olabilirim.
Dersleri öğrencinin amacına göre işlemeyi tercih ediyorum. Sınava yönelik çalışmalarda gramer üzerine yoğunlaşıyorum aynı zamanda öğrencimin dile yatkınlığı artırmayı hedefliyorum.
Genel olarak grammer üzerinden başlarım. Öncelikle öğreneceğiniz dilin yapısını öğrenmek gereklidir. Grammer bir başkasından edinebileceğiniz tek unsurdur. Kelime bilgisi ve okuduğunu anlama becerilerinde kişinin yaptığı pratikler önemlidir.
Gereksinimlerinizi ilk görüşmemizde anladıktan sonra, ders kaynaklarımızı ve haftalık çalışma planımızı birlikte belirliyoruz. Kullanacağımız basılı veya elektronik kaynakların yardımı ile derslerimizi etkileşimli olarak işliyoruz. Tamamen sizin ihtiyaçlarınız çerçevesinde ders süresi, ders işleme yöntemi ve ders yerini belirliyoruz.
İlk olarak öğrenci ne biliyor bunu öğrenmem gerek, bu sebeple İngilizce ve Fransızca farklı olarak başlangıç seviye tespit sınavı yapılır, öğrencinin seviyesine göre bildiği konular kısaca tekrar edilerek desteklenir eğer öğrenci sıfırdan başlıyorsa veya konuların devamında konular çeşitli kaynaklarla desteklenerek öğrenciye sunumlarla devam eder.
Öğrencilerimin verdiğim dersten sonra grammar konularına hakim olduğuna ve doğru düzende cümle kurmalarına dikkat ederim. Kelime bilgisine ağırlık verir ve çok miktarda alıştırma yaptırırım.
Her derse, bir önceki dersin tekrarıyla ve ödevlerin kontrolüyle başlarım. Yardımcı kaynak olarak çalışma kağıtları ve oyun etkinliklerinde yararlanırım. yeni kelime öğretimi için şarkı ve videolardan yararlanırım. 3 - 17 yaş arasına yabancı dil öğretimini ve yeni dil öğrenimindeki yardımı sağlarım. Okul sınavlarına da yardımcı olmaktayım.
Derslerimi hafta sonu öğrencinin anlayabileceği şekilde anlatırım.Evimde ders vermeyi tercih ediyorum.Bir küçük kızım var babası ilgilenecek öğrenci geldiği zaman.
Standart, sıradan bir yöntemim yoktur. Her öğrencinin farklı öğrenme şekli olduğuna inanırım. Öğrencinin verimli olduğu yöntemi bulup onun üzerinden giderim.
Mevcut eğitim sisteminin eksilerine rağmen hala İngilizce öğrenmenin mümkün olduğuna inanıyorum. Karşımdaki öğrencinin ihtiyaçları doğrultusunda eksiklerini belirleyerek konu işlemeyi tercih ederim.
Dersi, karşımdaki kişinin ders kitabı veya başka kaynakları varsa onu baz alarak işliyorum. Derste ingilizce konusuyorum ve haftalık ödevler veriyorum.
Binlerce öğretmenimiz size ingilizce öğretmeye hazır,
Eskişehir merkezindeki özel derslerimizi bulun .
ingilizce öğrenmenize yardım edecek eğitmeninizi kendiniz belirleyin.
Superprof ihtiyaçlarınıza en uygun öğretmeni bulmanıza yardım eder :Eskişehir merkezi ve çevresindeki ingilizce alanında en iyi ders verenleri bir araya getiriyoruz.
İster evinizde ister sınıfta Eskişehir konumundaki yetkin öğretmenlerden yardım almak sizi daha ileriye taşıyacak. Öğretmenelerden yardım olarak kolayca notlarınızı veya sınav netlerinizi yükseltin, performansınızı arttırın, diksiyonunuzu düzeltin, alanınızda ilerleyin.