Syed - Ekonomi öğretmeni - Kingston upon Thames
Syed - Ekonomi öğretmeni - Kingston upon Thames

En iyilerin en iyisi. Kaliteli profil, mükemmel yetkinlikler, cevap garantisi. Syed ilk Ekonomi dersinizi özenle planlayacak.

Syed

En iyilerin en iyisi. Kaliteli profil, mükemmel yetkinlikler, cevap garantisi. Syed ilk Ekonomi dersinizi özenle planlayacak.

  • Ücret 3885₺
  • Cevaplama 1 saat
  • Öğrenci

    Syed Superprof'a katıldığı günden itibaren ders verdiği öğrenci sayısı

    50+

    Syed Superprof'a katıldığı günden itibaren ders verdiği öğrenci sayısı

Syed - Ekonomi öğretmeni - Kingston upon Thames
  • 5 (80 üye yorumu)

3885₺/saat

Ders talep et
  • Ekonomi
  • İşletme
  • Pazarlama
  • Ekonometri
  • Ticari analiz

Uygulamalı Ekonometri ve Kantitatif Araştırmada deneyimli üniversite öğretim üyesi. Bir araştırma danışmanı ve dergi makalelerinin yazarı.

  • Ekonomi
  • İşletme
  • Pazarlama
  • Ekonometri
  • Ticari analiz

Ders mekanı

Lider

En iyilerin en iyisi. Kaliteli profil, mükemmel yetkinlikler, cevap garantisi. Syed ilk Ekonomi dersinizi özenle planlayacak.

Syed ile ilgili bilgiler

Ekonometri ve nicel yöntemler fakültesi ve yirmi yılı aşkın bir süredir Lisans ve Yüksek Lisans seviyelerinde Ekonometri dersleri verme konusunda uzun süredir devam eden bir ilgi ve uzmanlığa sahiptir.

Öğretimin yanı sıra, Ekonometrik modellemeyi dergi makalelerinde ve tez denetiminde kapsamlı bir şekilde uyarladım; Zaman Serisi modelleri, İkili Seçim Modelleri (Logit, Probit ve Tobit serisi), Anket verilerinin Ekonometrisi (Sıralı Probit, Sıralı Lojistik ve Sıralı ve kategorik verilerin Multinomial modelleri), panel veri modelleri ve en az değil, sayım verilerinin ekonometrisi (Poisson ve Negatif Binom Regresyon).

Tez danışmanı, kıdemli araştırma görevlisi ve araştırma koordinatörü rolleri de dahil olmak üzere akademik araştırmalarda 17 yıllık deneyime sahibim. Dergi makaleleri yayınladınız, uluslararası konferans bildirilerinde epeyce araştırma makalesi yayınlandı. Ayrıca iki sözleşmeli projede danışman olarak çalıştım.

daha fazla gör

Dersle ilgili bilgiler

  • İlkokul
  • Ortaokul
  • Lise
  • +4
  • seviyeler :

    İlkokul

    Ortaokul

    Lise

    Ön lisans

    Yetişkinler için dersler

    Yüksek lisans

    Doktora

  • Türkçe

Dersin işlenebildiği tüm diller :

Türkçe

Ekonometrik analizinizin geçerliliği konusunda şüpheniz mi var yoksa Ekonometrik yöntemlerle uğraşırken biraz şüpheci misiniz?

Stata/SPSS/Minitab'ı destekleyen uygulamalı yaklaşımım aşağıdaki hususlara dayanmaktadır:

Kavramsallaştırma ve teoriye vurgu: Grafiklerin kapsamlı kullanımını kullanarak 'Sıradan En Küçük Kareler' varsayımlarının sunumları ve 'Sıradan en küçük kareler' varsayımlarının en iyi, doğrusal ve yansız tahmin edicileri nasıl sağladığı.

Değerlendirme ve etki değerlendirmesi: 'Sıradan en küçük kareler' varsayımları ihlal edilirse, tahmin edicilerin istenen özellikleri üzerindeki çıkarımlar üzerine tartışma.

Uygunluk ve uygulanabilirlik: Ekonometride konu ve yöntemlerin uygulanabilirliğini göstermek.

Görsel araçların ve cebirsel manipülasyonların kullanımı: grafikler biçimindeki görsel araçlar öncelikle denklemleri ve ifadeleri yapılandırmanın temelini sağlamlaştırmak için kullanılır.

Uygulanan model oluşturma üzerinde ampirizm ve vurgu: ekonometrik modellerin ilk spesifikasyonundan ekonometrik modellerin konsolidasyonuna kadar, kritik değerlendirme ve potansiyel regresörlerin önemi ve önemsizliği ve OLS varsayımları ihlal edilirse metodolojik seçimlerin nasıl özelleştirileceği hakkında eleştirel yargı gerektirir. Ekonometrik modellerin iyileştirilmesi için, öğrencilerle erken yargılar paylaşılır, geri bildirim davet edilir ve model konsolidasyonu için bilimsel bir tahminle nasıl deney yapılacağı gösterilir.

Uygulama Alanları: Ekonometrik araçlar İşletme, Ekonomi, Sosyoloji, Psikoloji, Siyaset Bilimi, Medya çalışmaları, Eğitim ve Tıp Bilimleri alanlarında etkin bir şekilde uygulanabilir. Ekonometrinin farklı uygulamaları Sosyometri ve Psikometri olarak adlandırılır.

Dijitalleştirilmiş kaynakların desteklenmesi: çevrimiçi eğitimde dijitalleştirilmiş öğrenmeyi kolaylaştırmak için, belirtilen tüm paketleri ekran paylaşımı yoluyla tamamlıyorum, böylece veri yönetimi ve verilerin analizi ile ilgili tüm adımlar ve prosedürler doğrudan görselleştirilebilir. Buna ek olarak, daha fazla grafik yapma ve denklem yazma ihtiyacı varsa, dijital tablet Microsoft Beyaz Tahta ve ekran paylaşım seçenekleriyle birlikte kullanılır, böylece öğrenci(ler) canlı bir sınıfa benzer bir his elde eder.

Model değerlendirmesi ve sonuçların yorumlanması üzerinde vurgu: mevcut literatürü değerlendirirken ve ekonometrik modelleri yerel olarak inşa etmek için, teorik ve ampirik uygunluğu ve sonuçların iyiliğini ve tahmin edilen modelde daha fazla iyileştirme için nasıl plan yapılacağını değerlendirmek zorunludur.

daha fazla gör

Ücretler

Ücret

  • 3885₺

Paket fiyatları

  • 5 saat: 19426₺
  • 10 saat: 38852₺

Online

  • 3885₺/saat

Detaylar

Akademik kaygılarınızı iletmek ve derslerin geçici planlaması için 15 dakikalık ücretsiz bir oturum düzenleyebiliriz.

Bahsedilen ücret, normal ders içerikli dersler içindir, ödevler, araştırma projeleri vb. ile ilgili tartışmalar için saatlik ücret hakkında karar vermemiz gerekir.

Çalışmanızın (dosyalarınızın) gözden geçirilmesi gerekli görülürse, toplantıdan önce, geri ödenmesi gereken inceleme süreciyle ilgili zaman ayıracağımı bildireceğim.

Syed hakkında daha fazla bilgi edin

Syed hakkında daha fazla bilgi edin

  • When did you develop an interest in your chosen field and in private tutoring?

    My fondness for teaching profession has traces at the stage of my schooling: when I and my siblings were used to ask parents about different occupations and professions, so that every one of us can choose a plausible career path, accordingly. I can clearly recall that my father was used to say that though prophets and saints opted quite a few professions, but teaching and health care are always being regarded amongst incredibly noble professions. I can say that the strong literary background of my parents predominantly appreciated my respect for teaching profession.
    For quite some time, in pedagogical sciences it is being preferred that in order to ensure individual attention, small group of students have high efficacy, over large number of students. In recent times, theories of personality development further stress upon individualization. In this context we as academician require to assess personalized needs of students, with great diligence. In one on one coaching I carefully make use of case specific illustrations, examples, choice of analytical tools etc. to ensure in-depth understanding of the subject. If the subject in itself is rather complex, I make sure to simplify things.
    I liked the Superprof. Portal as it gives comprehensive outreach to students, in form of one on one/ group caching and also through online consultation.
  • Tell us more about the subject you teach, the topics you like to discuss with students (and possibly those you like a little less).

    My learning and teaching interests include Quantitative methods: Mathematical modeling; Econometrics; and Statistics, core subjects in Economics such as Microeconomics, Macroeconomics, Mathematical Economics, while heart of my academic proficiency lye in thesis supervision, in domain of Social Sciences and humanities. So far, I have supervised over 141 theses of Honor’s, Master’s and at M.Phil levels.
    Regarding digitalized computational/ analytical skills, I am proficient in using Stata, SPSS, Minitab, Statgraphics, Maple, WinQSB, Nvivo and Turnitin, both in my teaching as well as in my research experience.
  • Did you have any role models; a teacher that inspired you?

    
I can clearly mention that I am providential enough that my father suggested me to opt Economics, Statistics and Mathematics as soon as I completed my schooling, as he viewed these subjects more close to my nature. Throughout my career, whenever my temperament and skillfulness is appreciated by my students or at International forums, I always thanked my late father, for assessing me so well. As I was duly equipped with different aspects of quantitative methods due to my long standing interest, I enjoyed quantitative proficiency not just in my teaching experience but predominately in my research experience as well.
  • What do you think are the qualities required to be a good tutor?

    
A strong background in quantitative skills is a prerequisite for quite some time as there has been an intense use of Descriptive and Inferential Statistics, Econometrics & Regression analysis, Mathematics of chance: Game Theory as well as of mathematics of optimization: Linear/ nonlinear/ integer/ goal programming etc, in academic curricula and in research. Secondly, I feel that a good teacher essentially should have good sense of observational psychology: within a short conversation he/ she should carefully assess personalized needs of the student. And last but not the least, a good communication skill: ability of making simplification; wide choice of vocabulary and an easy going conversation style.
    While tutoring, the timing/ stage of seeking student response/ feedback is always very important: un till I feel that student has grasped something, the feedback of the student is always being invited with a pause, so that he/she can participate effectively, without losing confidence/ faith.
  • Provide a valuable anecdote related to your subject or your days at school.

    At a young age of 24, I was invited as visiting Professor to teach Econometrics to master’s classes. I had to spend days and night before the semester start, to fully grasp the subject as well as to fully absorb lecture contents, as part of my understanding. Getting such a tough assignment at a young age developed my temperament, and in rest of my career this time investment amused me a lot.
  • What were the difficulties or challenges you faced or still facing in your subject?

    I am bit skeptical that in last around one decade or so, due to extensive use of digital/ mobile gadgets and social media, we have witnessed that the ability of students to concentrate on academics has adversely been affected. Simultaneously, the habit of consulting books and libraries also witnessed slackness.

  • Do you have a particular passion? Is it teaching in general or an element of the subject or something completely different?

    
Potentially, I can manage to explain how students can be benefited through digitalization in education, specifically in domain of research. Secondly, I can arrange seminars on the incidence of plagiarism, how its incidence is being detected, how to avoid it naturally, and what legal complications can arise, if its incidence is established.
  • What makes you a Superprof (besides answering this interview questions :-P) ?

    Precisely, I can say that I have sizable experience of teaching in above mentioned subjects; lots of experience as thesis supervisor; have 13 journal publications in the Norwegian Database of Scientific publication (NSD); was invited as International guest at Peradeniya International Economics Research Symposium in 2014; worked as a consultant on two contractual projects; and last but not the least, I have 14 International conference proceedings.
--
--

Benzer Ekonomi öğretmenleri

  • Ufuk

    İstanbul & Online

    5 (51 yorum)
    • 850₺/saat
  • Mehmet

    & Online

    5 (37 yorum)
    • 2000₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Boran

    Bornova & Online

    5 (12 yorum)
    • 2000₺/saat
  • Ahmet

    Çankaya & Online

    5 (11 yorum)
    • 2000₺/saat
  • Burak

    Ankara & Online

    5 (10 yorum)
    • 2500₺/saat
  • Muhammet

    & Online

    5 (10 yorum)
    • 750₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • IstanbuL

    & Online

    5 (9 yorum)
    • 200₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Onur

    & Online

    5 (10 yorum)
    • 1400₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Karya

    & Online

    5 (40 yorum)
    • 2000₺/saat
  • Necmi

    & Online

    5 (6 yorum)
    • 800₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Berkay

    & Online

    5 (4 yorum)
    • 1000₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Kerem

    Göztepe & Online

    5 (5 yorum)
    • 500₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Ezgi

    & Online

    5 (5 yorum)
    • 2000₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Deniz

    & Online

    5 (7 yorum)
    • 400₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Kemal

    & Online

    Yeni
    • 2000₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Büşra

    & Online

    5 (2 yorum)
    • 350₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Mehmet

    Bakırköy & Online

    5 (5 yorum)
    • 2000₺/saat
  • Zehra

    Büyükçekmece & Online

    5 (4 yorum)
    • 800₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • YUSUF HİLMİ

    & Online

    5 (2 yorum)
    • 1500₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Fatih

    Gebze & Online

    5 (1 yorum)
    • 1000₺/saat
    • İlk ders ücretsiz
  • Ekonomi öğretmenlerini gör