Anasayfa
Ders ver
₺80/saat
Bu öğretmenin programı maalesef dolu
Onaylı profil
Cevaplama süresi 24saat
Tina tarafından verilen dersler
  • Bireysel
  • Grup
Ders verme şekilleri
  • Öğretmen evinde
  • Öğrenci evinde
  • Webcam üzerinden
Ders verilen alanlar
  • İşletme
  • Pazarlama
  • Girişimcilik
  • İşletme yönetimi
  • İnsan kaynakları
Seviyeler
  • Tüm seviyeler

İşletme Doktora öğrencisinden Ankara'da lisans seviyesinde İngilizce, Türkçe veya Arapça işletme alanında dersler

Ders işleme yöntemi

İlk aşama olarak, öğrenciler ile buluştuğumda bu özel dersten ne öğrenmek istediklerini ve neden buna katıldıklarını öğreneceğim. Bunları hedef olarak belirleyeceğiz. Dersi anlatmaya başlamadan önce, öğrencilerinin genel konu ile ilgili bilgi seviyelerine bakacağım. Hangi kavramlardan ve konulardan hakim olup olmadıklarını belirleyeceğim. Bununla, öğrencilerinin kendi okullarında verilecek konuları inceleyeceğim. Bunlara dayanarak bir eğitim planı hazırlayacağım.

Ders başlayınca, ilk olarak her konuya bağlı ve sıkça kullanılan temel kavramları anlatacağım. Öğrenciler etkileşime girebilmek için, her konu ile ilgili çeşitli kaynaklar (videolar, resimler, sunumlar, tatbikatlar, vs.) kullanacağım. Ayrıca, konuyu daha iyi bir şekilde anlayabilmek amacıyla, gerçek iş hayatından örnekler vereceğim. Karşılıklı olarak onların düşüncelerine göre benzer örnekler isteyeceğim. Buna göre, öğrendikleri kavramlar soyut olmak yerine, somut, pratik ve kullanışlı olduklarını öğrenecekler. Ek olarak, konuların birbirinden bağımsız olduklarını düşünmemek için, ilerledikçe konuları birbirlerine bağlamaya çalışacağım.

Öğrenciler derse gelmeden önce konu ile ilgili çalışma materyali ve ilgi çekici makaleler, haberler, yazıları okumalıdır. Bunları tartışıp soruları varsa onlara cevap vermeye çalışacağım. Ders esnasında veya bittikten sonra, öğrencilerden küçük/basit uygulamaları isteyebilirim. Bunları yaparak, hem konular daha iyi bir şekilde anlayacaklar, hem de onların patrik faydaları uygulayarak öğrenecekler.

Son ve bana göre en önemli noktalardan biri, rahat bir ortam kurmaktır. Bunu sağlayabilmek için dersler boyunca kullanacağımız kurallar birlikte belirleyeceğiz. Ayrıca, önceden belirlediğimiz hedefimizi etkilemeyecek şekilde, öğrenciler ile işletmeye ilişkin her hangi bir konuda konuşabiliriz. Açık görüşlü bir dersi olmasına yönelik, birbirimizden öğrenmeye çalışacağız.

Eğitim

Hacettepe Üniversitesinde işletme bölümünde doktora yapıyorum. Türkiye'ye gelmeden önce, Ürdün'de yüksek lisansımı İşletme - Yönetim alanında bitirdim. Yarı zamanlı okutman olarak, mezun olduğum okulda (German Jordanian University) Örgütsel Davranış dersi İngilizce verdim. Lisans 2. sınıftan 4. sınıfa kadar öğrencilerim vardı. Aynı zamanda bir sivil toplum kuruluşunda 6-18 yaşı arasında gençlere çeşitli atölyeler yürüterek, onların bilimsel araştırma ve analiz yeteneklerini geliştirmeye çalıştık. Başka bir USAID projesinde çalışırken, lisans seviyesinde bulunan gençlerin sağlık alanlarında savunuculuğuna bağlı yetenekleri geliştirmek amacıyla atölyeler yürüttük. Ek olarak, eğitimcinin eğitiminde (Training of Trainers) öğrendiğim kavramları ve teknikleri uygulayarak, bir eğitim kılavuzu geliştirip aynı genç grubunun akranlarına sağlığa ilişkin bilinçlendirilmesini hangi şekilde sağlayabildiklerini öğrettik.

İşletme alanında önemli olan sadece terimleri ve kavramları bilmenizi değil, aynı zamanda onları pratik olarak nasıl uygulandıkları önemlidir. Buna göre, dersleri anlatırken gerçek iş hayatında yaşadığım tecrübelerimi sizinle paylaşmaya çalışacağım.

Ücretler

Webcam dersleri ücretleri : ₺80/saat
5 saatlik ders ücreti : ₺350
10 saatlik ders ücreti : ₺720

Detaylar

Acil durum hariç, dersini iptal etmek için en az bir gün önce haber verilmesi gerekmektedir.

Tina tarafından verilen dersler
Bireysel
Grup
Ders verme şekilleri
Öğretmen evinde
Öğrenci evinde
webcam
Ders verilen alanlar
  • İşletme
  • Pazarlama
  • Girişimcilik
  • İşletme yönetimi
  • İnsan kaynakları
Seviyeler
  • Tüm seviyeler

Tina: CV

Tina I. Shabsough


Experience

Freelance Translator
(January 2019 – Present)
Currently working as a freelance translator (Turkish to Arabic), providing high-quality translation services of judicial documents.

Communications and Outreach Senior Officer, Petra National Trust (PNT)
(July 2013 – September 2014)
Aiming to preserve the heritage of the historical site Petra, the Non-Governmental Organization (NGO) Petra National Trust works on empowering the youth and teachers in the region. Accordingly, my tasks as a Communications and Outreach Senior Officer included providing all required assistance to ensure the implementation and sustainability of the different outreach and awareness programs.
• Provide technical and logistical assistance in developing, preparing and implementing the outreach and awareness programs;
• Assist in the training activities aimed at building the capacity of the youth and teachers in Petra’s local communities;
• Translate training manuals, formal documents and reports from Arabic to English and vice-versa;
• Explore funding opportunities, and develop and review fund-raising proposals;
• Provide technical assistance in preparing and implementing work plan activities;
• Work with the project team to prepare, review and revise budgets;
• Provide technical assistance in developing reports and documents for donors and Board of Directors;
• Manage and monitor PNT's website, and activate social media means; and
• Promote and maintain an effective working relationship with the local community and stakeholders.

Part-time Lecturer, School of Management and Logistics Science, German Jordanian University
(March 2014 – June 2014)
As a part-time lecturer, I had the opportunity to work with Bachelor degree students and to enhance their knowledge in the course of Organizational Behavior.
• Teach the basic concepts of human behavior and their relation to developing a more effective organizational environment;
• Utilize interactive teaching methodologies to engage students in the topics of individuals’ and group behaviors in organizations and how these behaviors affect the overall performance of the organization; and
• Conduct any teaching-related tasks such as preparing materials, performing and marking exams, and supporting students in their projects.

Part-time Subtitler, Captivate Arabia
(April 2013 – May 2013)
Captivate Arabia specialized in subtitling movies, television series, shows, and other multimedia contents. Working as a part-time subtitler enhanced my English to Arabic translation skills as I embarked on tasks related to translating food and cooking, entertainment and science clips and videos. It also enabled me to gain a new skill in cutting scenes and subtitling them effectively.

Policy Associate, Futures Group, USAID|Health Policy Project
(February 2012 – November 2012)
My experience with Futures Group extended for more than seven years where I held several positions including the latest of a Policy Associate. The USAID|Health Policy Project and Initiative promoted health, population, and family planning related issues through strengthening the advocacy capacity of local partners and creating an enabling environment that increases the commitment and support through awareness raising and policy reform initiatives. During the time I spent at these two projects my duties included technical, financial, human resources, contracts, and operations management activities.
• Provide technical assistance to the Country Director, technical advisors, and consultants in developing policy analyses, including conducting relevant research, and drafting and reviewing written analyses;
• Provide technical assistance to the Country Director, technical advisors, and consultants in advocacy related initiatives, including the development and implementation of advocacy plans, presentations, and supporting materials;
• Assist in any project training activities aimed at building the capacity of partners and stakeholders;
• Ensure the implementation of the monitoring and evaluation system in the office;
• Provide technical assistance in preparing, implementing, monitoring and reporting annual work plan activities;
• Translate formal documents, reports and developed material from Arabic to English and vice-versa;
• Promote and maintain an effective working relationship with key partners and stakeholders;
• Ensure all financials are managed and prepared in alignment with Futures Group and USAID financial policies and procedures;
• Liaise with the project team to prepare, review, and revise project budgets;
• Reconcile the bank accounts and review the cash book;
• Provide necessary financial management support to the project through developing forecasts, processing wire transfers, establishing finance related communication with relevant parties;
• Assist the project team in the hiring and management of consultants and vendors while complying to corporate and project policies, standard operating procedures, and USAID regulations;
• Ensure management and documentation of important documents and deliverables related to consultants, sub-contractors, and vendors are obtained and properly documented for audit purposes;
• Liaise with the project team and home-office operations team to process contracts, agreements, grants, purchase orders, and all other procurements and leases;
• Assist Country Manager in establishing and implementing a Human Resources Management system that complies with local labor laws in the policies, procedures, contracts, staff regulations and management of staff;
• Develop and implement procedures to recruit local staff including drafting job descriptions;
• Assist Country Manager in qualitative performance appraisal and professional development planning processes;
• Manage staff employment contracts and extensions in consultation with the project team;
• Create and maintain personnel files for all staff with a complete record of all relevant information; and
• Assist the Country Director in developing and implementing the office operations procedure manual to be in alignment with the company policies and USAID rules and regulations.

Operations Manager, Futures Group, USAID|Health Policy Project
(January 2011 – January 2012)

Program Officer, Futures Group, USAID|Health Policy Initiative
(October 2009 – September 2010)

Administrative and Technical Assistant, Futures Group, USAID|Health Policy Initiative
(September 2007 – September 2009)

Administrative Assistant, Futures Group, USAID|Health Policy Initiative
(January 2006 – August 2007)

Education

Doctorate in Business Administration
Hacettepe University / Graduate School of Social Sciences
(2014 – Present)

MBA in Management
The German-Jordanian University / Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business
(2009 – 2012)

BS in Nutrition and Food Technology
Jordan University of Science and Technology
(2001-2005)

Skills and Certificates

Proposal Writing Skills: Proposal Writing, the Address Business and Training Center, July 2017

Corporate Governance and Ethics: Corporate Governance and Ethics Course, International Finance Corporation and Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business Administration, June 2011

Human Resources Series Skills
• Building an Effective Human Resources System, NYIT, August 2009
• Successful Recruiting, Hiring and Interviewing, NYIT, August 2009
• Performance Management and Measurement, NYIT, August 2009

Administrative and Financial Skills
• Administrative and Financial Training, Health Policy Initiative, Vietnam, August 2008
• Administrative and Financial Training, Health Policy Initiative, Vietnam, September 2006

Training of Trainers Skills: Eighth Y-PEER Advanced Training of Trainers in Peer Education and Focal Points, UNFPA, Egypt, October 2007

Computer Skills: International Computer Driving License (ICDL) course, December 2005

Language Skills
• Excellent command of Arabic
• Excellent command of English (IELTS = 7.5)
• Excellent command of Turkish (TÖMER/C1)

Publications

"Advocacy... Steps towards Policy Change", Leaders Outlook, Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business Magazine, 2011

"Reflections about Corporate Social Responsibility", Leaders Outlook, Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business Magazine, 2012

Benzer öğretmenler

Çevrenizde i̇şletme dersleri mi arıyorsunuz? Size yardımcı olabilecek öğretmen profili seçimlerimiz: Superprof size yardım etmek için pazarlama dersleri seçenekleri sunabilir. Öğrenmek artık çok kolay, herkese açık! girişimcilik derslerii̇şletme yönetimi dersleri takip etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı: Yeni şeyler öğrenmek hoşunuza gidecek.

Boğaziçi Mezunundan AP-IB-A Level-GCSE Economics-Mathematics ve Business Dersleri ile Financial Accounting dersleri verilmektedir.
₺200
Burak
  • (10 üye yorumu)

SAT, IB, AP, A Level ve GCSE matematik, ekonomi ve business derslerini yaklaşık 10 yıldır vermekteyim. Şu ana kadar...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil Bir saat içinde cevap
Etimesgut
Anadolu Üniversitesi İşletme Mezunu ve Finans Müdüründen Yönetim İK ve Finansal Ekonomi üzerine ders. Mülakat Teknikleri, İşyeri Tecrübeleri ve Danışmanlığı.
₺30
Deyran
İlk ders ücretsiz!

DERSLERİ EKONOMİ YÖNETİM GİBİ SIKICI SANILAN DERSİ EĞLENCELİ KATILIMI BOL UYGULAMALI VE TEORİK BİR ŞEKİLDE DERS...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
KEÇİÖREN
Ipek ile KEÇİÖREN içi tüm semtlerde uygun fiyata İşletme özel dersi
₺50
Ipek
İlk ders ücretsiz!

Egitim isletme bölümü dersleri ve egitimi hakkinda hersey

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Dijital Pazarlama Uzmanı'ndan , Sosyal Medya ve İnternet üzerinden Pazarlama, Satış ve Reklam Desteği
₺80
Muhammet
  • (4 üye yorumu)
İlk ders ücretsiz!

Derslere öncelikle durum analizi yaparak başlarım, karşımdaki kişinin, şirketin ya da organizasyonun SWOT ve...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Ekonomi , iktisat, maliye, finans, matematik , pazarlama , ticaret, makroekonomi , mikroekonomi , ticaret , uluslararasi iktisat
₺100
Mustafa
  • (5 üye yorumu)
İlk ders ücretsiz!

Tereddutleriniz varsa 30 dakikalik ucretsiz kisa bir ders yapabilir ve ona gore karar verebilirsiniz.Ekonomi, iktisat...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
İktisat Mezunundan her yaştan herkese hafta sonları Konya-Bosna Hersek Mahallesi'nde saatlik 50₺'ye vize ve finale hazırlık dersleri...
₺50
Muharrem
  • (2 üye yorumu)
İlk ders ücretsiz!

Derslerimi hem eğitici hemde öğretici olarak işlerim. Sosyal ve aktif bir alan olduğu için ilk 10 dakika haftalık...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Beylikdüzü Osb
Dijital pazarlama eğitimi ile yeteneklerinizi geliştirebilir ve işinizi büyütebilirsiniz. 10 Yıllık deneyimim ve tecrübe ettiğim tüm deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum.
₺90
Levent Erdem
İlk ders ücretsiz!

Derslerim teori ve uygulama olarak ikiye ayrılmaktadır. Önce işin mantığını ve öğrenilmesi gereken temel konuları...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Çınarcık
10 yıldan bu yana Amazon üzerinden FBA ve FBM ticareti yapmaktayım. Buradan online eğitimler vererek sizleri en iyi şekilde eğiterek ayda binlerce dolar kazandırabilirim. Evet bu mümkün ve sizi bekliy
₺90
Ahmet
  • (17 üye yorumu)
İlk ders ücretsiz!

Derslerimi hiçbir şey bilmeyen birinin en iyi şekilde anlayacağı ve öğreneceği şekilde detaylıca ve uygulamalı...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Yenimahalle
Gazi Üniversitesi İşletme Mezunundan Okula ve KPSS'ye Yardımcı Genel Muhasebe Dersleri Verilir
₺50
Işın Berfin
  • (2 üye yorumu)
İlk ders ücretsiz!

Dersim muhasebe temeli olan üniversite öğrencisi, yeni mezun ve çalışanlara yöneliktir. Düşük seviyeden...

Webcam dersleri Onaylı profil
Muhasebe ve fi̇nansal yöneti̇m alaninda bi̇li̇m uzmanindan muhasebe ve fi̇nans alanlarinda özel ders
₺75
Kübraa
İlk ders ücretsiz!

Derslerimi genelde öğrencilerimin durumuna göre bireysel veya grup dersleri olarak işlerim. Derslerim üniversite...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Konak
Işletmenizin ön muhasebe alanında profesyonelliğe ihtiyacı varsa ya da mevcut sistemde eksikleriniz varsa benle iletişime geçebilirsiniz.
₺75
Özlem
İlk ders ücretsiz!

Öncelikli olarak sorun tespiti ve ihtiyaçlar tespiti. Yapmak istediğiniz iş ile ilgili olarak sizin gereksinimleriniz ne...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Zeytinburnu
Çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri( CEKO ) mezunundan ders. Grup halinde ya da kişiye özel. Mottomuz başarı. Başarılar.
₺65
Nisa
İlk ders ücretsiz!

Derslerimi konunun ilk adımından anlatmaya başlayip devamında orneklendirmelerle veya örnek raporlarla desteklemekte...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Niğde Merkez
Dokuz Eylül Üniversitesi Maliye öğrencisinden Muhasebe,İşletme,Ekonomi derslerine özel eğitim ve öğretim desteği
₺50
Büşra
İlk ders ücretsiz!

Derslerimi önce öğrencimi deneyerek hazırladığım bir kaç teste tabii tutarak seviyesini anlıyorum. Ona yönelik bir...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Şahinbey
Muhasebe ve fi̇nans konularinda en i̇yi̇si̇ beni̇m si̇zleri̇nde beni̇mle i̇leti̇şi̇me geçmesi̇ni̇ bekli̇yorum. kesi̇nli̇kle memnun kalacaksiniz.
₺50
Mahmut
İlk ders ücretsiz!

KİŞİYİ YORMADAN DERSLERDEN SIKILMADAN AKICI VE EĞLENCELİ ŞEKİLDE KONULARIN KİŞİNİN İLGİ ALANINA NASIL...

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Beylikdüzü Osb
İngilizcede muhasebe ve ACCA'nın ilk 9 makalesi için sınıflar.
₺100
Ajmal
  • (2 üye yorumu)
İlk ders ücretsiz!

Dersleri sadece lise ve üniversite öğrencilerine İngilizce olarak vereceğim. Bireylere ve gruplara dersler veriyorum....

Webcam dersleri Yüz yüze dersler Onaylı profil
Öğretmen evinde Öğrenci evinde Webcam üzerinden
1 saat ₺80 ₺80 ₺80
5 saat ₺350 ₺350 ₺400
10 saat ₺720 ₺720 ₺800
Bu öğretmenin programı maalesef dolu