Derslerimi öncelikle öğrencinin ihtiyaçlarını belirlemekle başlarım, dersin bir bölümünde bu konular üzerinde çalışırken diğer bölümünde sınıfla ğaralel olarak işlediği etkinliklerini anlatır ve bir sonraki derse hazırlık yaparım, ders boyunca öğrendiğimiz kelimeleri cümle içimde kullandırır ve toplu olarak bir kağıda yazılmış olarak veririm.
Öğrencinin ihtiyacına ve hedefine yönelik çalışmalar, telaffuzu ve günlük hayatta dil kullanımına yönelik hazırlıklar, sınavlarına yönelik etkinlikler yapabiliriz. Kaynak getirebilirim.
Öncelikle ilk dersimiz küçük bir seviye belirleme testi ile başlar. Öğrencinin seviyesine uygun bir şekilde öğretim yöntemimizi belirleriz. Öğrencinin istekleri ve öğrenme amacına göre çizdiğimiz yolda gerek işitsel, gerek görsel ve sözel becerileri geliştirmek için gerekli tüm materyalleri kullanırız.
Ögrencilerimin isteklerine, ilgisine göre en uygun yöntemi tespit edip ingilizceyi zevkli, eğlenceli bir şekilde öğretmek.Ve düzenli, planlı çalışarak ingilizceyi sevmelerini saglamak.
İhtiyacınıza yönelik birlikte bir program oluşturup o yönde ilerleyebilebiliriz. Üniversiteden önceki İngilzce seviyem çok basit bir düzeyde olduğu ve bunu bir senelik hazırlık dönemimde kendim geliştirirken kullandığım işinize yarayacak bir çok taktik ve metodları da bu programa dahil etmeyi planlıyorum.
Akilci, yaratici fikirler eşliğinde, renkli materyal ve puzzle kullanarak öğretiyorum. Ayrıca seviyeye ve konulara göre teknoloji dergilerinden yararlaniyorum. Öğrencinin sıkılmayacağı, zevk alacağı şeylere öncelik vererek o doğrultuda ilerliyorum. Kartonlar cizip yada yapistirip anlatiyorum.
Ders verdiğim öğrencinin öncelikli ihtiyacını ve seviyesini belirleyip ona göre ders işlerim. Öğretmen lisesi mezunu olduğum ve iş hayatında da iletişim alanında çalıştığım için her öğrencimi anlamak ve dinlemeye önem veririm. Konuları anlatırken karşımdakine en faydalı olacak yöntemleri kullanırım.
Bire bir ya da grup halinde, isteğe göre tamamen pratik üzerine ya da okuma yazma odaklı öğrenci bazlı bir program ile hedef odaklı metaryallerle desteklenmiş, ders dışında da öğrenciyi aktif kılan bir eğitim vermekteyim.
Derslerimi bir kitap üzerinden işlerim. Daha önce okurum . Sonra çeviri yaparım. Sonra öğrencilere soru sorarım onların konuşma becerilerini geliştirmek için. Sonra birlikte soru çözeriz .ödev veririm. Metni de bir özet çıkartmayı söylerim diğer günde anlatsın. Kitao okumasini da öneririm birlikte yorum yaparız.
Ilk derse baslamadan öğrencinin ingilizce yeterlilik seviyesini beraber inceleriz ve yol haritamizi cizeriz. Konulari, ogrenciyi sıkmadan mumkun oldugunca gundelik hayatin icinden orneklerle anlatmaya ozen gosteririm. Dersi hem slayt hem yazili kaynak uzerinden islerim.
Öncelikle derslere girişte başlangıç olarak grammer bilgilerini öğretir sonrasında kelime tekrarı ve örnekler çözerek mevcut konuyu pekiştirir ve anlaşılmasını sağlarım.
Öncelikle derslerimi öğrencinin performansını ölçerim. Onu sıkmadan ve ona yüklenmeden konu anlatımından sonra beraber örnekler çözüp pratik yapmasını sağlarım. Daha sonra ona zamanını verimli kullanacağı eğlenceli ve bol zevkli ödevler veririm.
Ders anlatımı ve soru cevap yontemleri ile ders anlatimini gerçekleştiriyorum.
Derslerim uygulamaya yönelik olur çünkü matematik de dil de dinleyerek değil yaparak öğrenilir.
derslerimi olabildiğince eğlenceli ama aynı şekilde de verimli geçirmeye özen gösteririm sorularımızı zevkli bir şekilde çözeriz, yaş grubu olarak hiç fark etmez lise, ortaokul her türlü yaparım
öncelikle derslerimi talebe bağlı gelinmesi istenilen seviyeye bağlı işlerim bunu kişinin kolay hazmedebilecegi ve sıkılmadan ilgi alanlari uzerine yogunlasarak modern ve interaktif şekilde yapmayi uygun görüyorum gramer ve konuşma derslerinin yani sıra okuma kitaplari bazi programlar dizi ve flimlerle pekistirilmesi gerektigine inaniyorum yabancı dil egitiminin
Öncelikle bilinmelidir ki her öğrencinin öğrenme ve anlama şekli farklıdır. İlk okul 3.sınıfa giden öğrencimle ders yaparken oyuncaklarla ve görsel işitsel ağırlıklı Oxford programıyla ders yaparken, lise 2.sınıf öğrencimle speaking (konuşma) ve writing (yazma) ağırlıklı ders yapıyorum.
Dersleri öğrencimin kuvvetli öğrenme stilini analiz ederek programlarım, gerçek hayata uyarlar ve çok yönlü materyallerle destekleyerek kalıcı öğrenmeyi gerçekleştirmeyi hedeflerim.
Ailemiz bize ilk kez konuşmayı öğretirken "kızım/oğlum bak bu masa. Bunun adı masa" gibi söylemlerde bulunmazlar. Onlar günlük hayatta konuşur ve çocuklar da bu dili kaparlar. Yeni bir dil de ancak bu şekilde öğrenilir. Bu yuzden ders işlerken surekli ingilizce anlatırım. Başta anlamayabilir zorlanabilir.
İngilizce, sürekli pratik gerektiren bir dildir; aslında yabancı dil geliştirmenin temelinde pratik vardır. Bu sebeple, öğrencilerimin verimli bir öğrenim sağlaması adına, her dersin içinde mutlaka bir önceki dersin tekrarını yaparak öğrencime sorular sorarım. Dersleri, ingilizceyi eğlenceli bir hale getirerek, ingilizce okuma kitaplarıyla ve interaktif bir şekilde işlerim.
derslerimi öğrencinin yaşına göre eğlenceli hale getirmeye çalışırım. ders boyunca sadece ingilizce konuşurum. öğrencinin yaşına göre yazma ve okuma, gramer bilgisi de çalıştırırım. dinleme geliştirici etkinlikler de yaparım.
Önceliğim öğrencimle aramdaki ilişkinin pozitif yönlü olması ve kendimi ve dili sevdirmek .
İngilizce'ye temelini oturtarak başlarım, grup veya bireysel fark etmeksizin önce temeli oturtur kalan konuları o temel üzerine koyarak öğretirim. Dersler işlenirken istek dahilinde telaffuz konusunda da yardımcı olurum. Anlaşılmayan bir yer olduğunda gerekirse defalarca aynı şeyi farklı örneklerle anlatır anlaşıldığından emin olmadan acele etmem, konudan konuya atlamam.
keywords: Variety of materials, intense listening & speaking exercises, pronunciation activities, writing skills, entertainment activities . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Her insanın iyi olduğu bir yanı olur. Benimkinin çocuklar ile anlaşabilmek olduğunu düşünüyorum. Derslerimi ağır ama sağlam işler ne yaparsam yapayım dersin eğlenceli olmasına özen gösteririm. Gerekirse konuyu kısa tutarım. Çünkü niceliğin değil niteliğin önemli olduğunu savunuyorum.
Kelime ögrenme teknikleri , nasil ders calisilmasi gerektigini ve nasil dilde basarili olunabilecegini ögrencime ögretip sonrasinda konu anlatimi ve soru çözümü yaparak derslerimi anlatiyorum.
Yapacağımız derslerle İngilizceyi sevecek ve kolaylıkla anlayacaksınız. Ücret konusunda öğrencinin durumuna göre esneklik olur. İlk ve ortaöğretim öğrencileri -özellikle sınav dönemleri sırasında- düzeylerinin çok üzerinde test sorularıyla karşılaşmaktadırlar. Bu durum öğrencilerin ezbere yönelmesine yol açar.
Derslerde gerekmediği sürece Türkçe konuşmamaya özen gösteriyorum. Akıcı bir dile sahip olmakla beraber dil bilgisi kurallarından ziyade dili doğru kullanma ve konuşma odaklı eğitim verdiğim için ilkokul ve ortaokul öğrencilerinde okul derslerine paralel şekilde ilerliyorum. 1 saatlik ders içinde konuşma ve dinleme egzersizlerine yaklaşık 10'ar dakika vakit ayırıyorum.
Ders İngilizce olduğu için konuşmaya yönelik yapacağım eğer öğrencimiz sınava yönelik istiyorsa daha çok gramer,okuma,yazma üzerine yoğunlaşacağım ama konuşmayı çünkü okullarda çok eksik kalınan noktalardan biridir konuşma.
Derse gelmeden önce mutlaka konuyu kendim tekrar okurum ki herhangi bir yanlış bilgi verme ihtimalim ortadan kalksın. Notlar hazırlar bunlar üzerinden dersi işlerim. Ders sonunda karşılıklı konuşma teorisi ile öğrenilenlerin kullanılmasını beklerim. Dersim A2,B1 ve B2 seviyesi olanlara yöneliktir.
Binlerce öğretmen size ingilizce öğretebilir,
Yakınınızda size uygun özel dersleri bulun.